Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Noëlle Brethouwer - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Noëlle Brethouwer - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Blijf op de hoogte en volg Noëlle

19 Maart 2014 | Nederland, Aalten

Hey!

Het is bijna zo ver! Nog 10 dagen en dan vertrek ik voor 2 maanden naar Roemenië. Spannend! Om jullie in Nederland een beetje op de hoogte te houden van mijn activiteiten in Bacau, Roemenië heb ik besloten om ook maar een 'waarbenjij.nu'-pagina te maken.

Wie had dit ooit gedacht? Ik niet in ieder geval. Maar toen ik vorig jaar hoorde van dit project naar Roemenië heb ik geen moment getwijfeld. Ik ben nu druk met de voorbereidingen. Vliegtickets zijn geboekt (ook al voor de terugreis, dus wees niet bang: ik kom zoiezo weer terug :p), onze verblijfplaats is geregeld etc. etc.. Verder is het voor ons nog een groot vraagteken. Er is nog wat onduidelijkheid over wat we precies gaan doen daar, maar ik laat het allemaal lekker op me af komen!

Gelukkig ben ik niet alleen en ga ik dit avontuur aan met Jouke en Romy! Twee super gezellige mede-studenten! Ik weet zeker dat ik me in Roemenië niet hoef te vervelen ;) We vertrekken op zaterdag 29 maart om 14.40 uur (Nederlandse tijd) en komen om 18.20u (Roemeense tijd, een uurtje later) in Boekarest aan.

Voor nu vind ik het wel genoeg! Als ik denk dat ik weer wat interessants te melden heb, horen jullie het vanzelf.

Kus voor jullie

• 19 Maart 2014 - 20:06

Marianne:

Hoi nichtje van mij.

Alvast een hele goeie reis toegewenst. Ik hoop dat je een fantastische tijd krijgt in Roemenië. Natuurlijk ga ik je vanaf hier volgen. Ik hoop dat we vele mooie verhalen krijgen te lezen en natuurlijk mooie foto's.

Heel veel plezier en een dikke kus.
    XXX Marianne en Ferdi.

• 19 Maart 2014 - 20:31

Marieke:

Hoi Noelle, heel veel plezier de komende maanden. Maak er een mooie leerzame stage van en vergeet niet te genieten!

Groetjes Marieke

• 29 Maart 2014 - 19:24

Addy:

Hoi Noelle,

ik hoop dat je een goeie reis hebt gehad.
    heel veel plezier en dat je een fijne tijd hebt
    groet Reinier en Addy